Informații înscriere licență/master - Facultatea de Teatru si Film
15992
wp-singular,post-template-default,single,single-post,postid-15992,single-format-standard,wp-custom-logo,wp-theme-bridge,wp-child-theme-bridge-child,bridge-core-3.3.4.2,qode-optimizer-1.0.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,vss_responsive_adv,vss_width_768,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.8.8.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-8.5,vc_responsive

Informații înscriere licență/master

Informații înscriere licență/master

Aplicația de înscriere la licență /master se găsește la adresa:

https://inscrieri.ubbcluj.ro/ifs/

Studenții care au cont de MSO365 se loghează cu contul instituțional de student (adresa de mail prenume.nume@stud.ubbcluj.ro + parola contului). NU mai trebuie sa își genereze conturi noi. Cei care nu au cont , pot să își genereze un cont alternativ. Vor primi pe mail parola de autentificare. Aceste conturi sunt valabile numai pentru această platformă ( NU și pentru susținerea examenului de licență).

După autentificare își pot depune cererea/cererile de înscriere.

Pasul 1: Generarea cererii de înscriere

Pasul 2: Încărcarea în aplicație a:

A – cererea (generată la pasul 1) (obligatoriu)

B – certificatul lingvistic (opțional)

C – copie a certificatului de naștere (obligatoriu)

D – dovada plății (opțional)

E – acte de studii (opțional) (daca studenții nu au la secretariat actele de studiu, atunci pot să încarce în aplicație un document în format PDF care să conțină: diploma bac – foaie matricolă și diplomă de licență – foaie matricolă pentru candidații la programele masterale).

Pas 3: încărcarea lucrării de licență/master , declarația pe proprie răspundere (opțional), acord coordonator (opțional)

Studentul după logare poate să:

A.  sa depună cerere/cereri de înscriere

B.  pentru cererile depuse deja:

– pot sa actualizeze fișierele, dacă secretariatul le marchează cu statusul Invalid.

– primesc observațiile asupra dosarului din partea secretariatului

– încarcă documente solicitate de secretariat ( de ex: acte de studii, dacă la înscriere nu le-a încărcat, ulterior secretariatul poate să solicite)

C. orice modificare în modulul secretariat va fi notificată studentului pe e-mail și în platformă.